tisdag 23 oktober 2012

Fler bilder

Här kommer fler bilder, det är fortfarande jag som har tagit dem, med min mobil. Men med en god portion fantasi och lite välvilja så kan ni se vad de föreställer. Och för säkerhets skull lägger jag in lite bildtexter också...
Badrum nere. Vet inte om det framgår, men det är inte riktigt klart. Själv tycker jag att det blir sjukt snyggt med matt kakel.

Vår duschhörna, inte heller helt klar... 

Badrummet uppe igen. Tycker att det blev så himla snyggt med kaklet
mot fönstret, men det kommer inte riktigt fram på bilden. Här är golvet lagt också, men det ser mest ut som stampat jordgolv på bilden. Synd på så snygga klinkers.

Vår ytterdörr. Inifrån... 

Fönsterbänk på fönstret i vardagsrummet.

Egenhändigt uppsatt taklucka. Jag gick faktiskt ut i garaget precis lagom till att få upp luckan, så jag fick vara med och hålla medan mannen min skruvade fast den. Så nu kan jag säga att jag var med och satte upp den :-) 

Vårt kallskafferi. Om det inte hade varit en påse med nån slags kakelfastsättningsmix så strategiskt placerad så hade ni kunnat se ventilationshålet i golvet där vi får in markkyla i vårt skafferi. Skafferiet är alltså där man ser det rutiga golvet. Jag står ungefär där bilen kommer att stå inom en hyfsad snar framtid.

Utsikt från ett garage. Observera dörren, med handtag på. Det är grejjer det.

Ytterdörr, utifrån denna gång.

Dörren från vårt sovrum i kvällssol.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är det! Det kanske blir ett hus så småningom :-)

      Radera
  2. Hej!!

    Kul med byggandet :-)

    Jag tänkte höra med er om ni kanske skulle vilja dela med er lite av byggprojektet på byggforumet Byggla? Det skulle endast ta några minuter och för det skicka jag en liten present!

    Hör gärna av er så berättar jag mer, helgi@byggla.se

    Allt gott!
    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera